Pracownik
zastępca dyrektora
Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków:

  • nadzór merytoryczny nad pracą Zespołu rachunkowość-podatki
  • bieżące księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z Zakładowym Planem Kont i podziałem kosztów;
  • dekretowanie i kontrola dokumentów księgowych pod kątem ich zgodności z przyjętym planem kont.
  • ewidencja majątku trwałego, w tym poniżej 3 500 zł oraz obcych składników majątku
  • prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych;
  • dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych środków trwałych i WNiP
  • dekretacja i księgowanie nakładów na środki trwałe i WNiP
  • bieżąca kontrola i rozliczanie zakończonych nakładów na środki trwałe i WNiP
  • bieżące księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizowanymi projektami, w tym współfinansowanymi z UE.
  • kontrola i weryfikacja wniosków o płatność za zgodność z zapisami w księdze głównej przy współpracy z Biurem Badań i Obsługą Projektów oraz innymi.
  • rozliczanie projektów w z obszaru przychodowo – kosztowego zgodnie z przyjętymi zasadami.
  • dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w obszarze zawiązywania i rozliczania rezerw na podstawie odrębnych dokumentów.
  • dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem poszczególnych okresów obrachunkowych w tym roczne.
  • dokonywanie dodatkowych zapisów i rozliczeń w księdze głównej.

  • sporządzanie zestawień kosztów wg bieżących potrzeb.
  • terminowe opracowywanie danych na potrzeby obowiązkowej sprawozdawczości budżetowej, statystycznej oraz wewnętrznej.
  • terminowe wprowadzanie danych w portalach dotyczących obowiązkowej sprawozdawczości GUS oraz ministerialnej POL – on;
  • prowadzenie spraw związanych z bieżącą inwentaryzacją kont księgowych oraz na koniec roku obrotowego.
  • kontrola prawidłowości dokonywanych zapisów księgowych i sald w obszarze objętym zakresem obowiązków.

clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
Przejdź do treści